קפה מוסקט – קסם של מקום, מסעדה "כפרית" עם אוכל בריא ויחס אישי

בית קפה באווירה משפחתית התפריט משלב בתוכו גם מבחר מנות וקינוחים טבעוניים. עוד ביקורת מסעדות תמצאו כאן.

קפה מוסקט - פילה סלמון ברוטב טריאקי

כתובת : ברודצקי 15, רמת אביב

טלפון : 03-748-5027

תפריט: לתפריט משלוחים לחצו כאן

*מוסקט קסם של מקום, בית קפה באווירה משפחתית, קפה מוסקט הוא יותר מבית קפה הוא ממש קסם של מקום, המציע אתנחתא לרגע, במוסקט אנחנו מארחים אתכם בחיוך ובאהבה. התפריט חלבי ומשלב בתוכו מבחר מנות וקינוחים טבעוניים. בנוסף לישיבה בבית הקפה קיימת מעדניה קטנה המוכרת קישים ולזניות הנאפים במקום, פסטות טריות ומבחר קינוחים.

*מתוך אתר איזי על מוסקט - קסם של מקום.

גם השבוע חיפשנו לאכול במקום קרוב יחסית לביתנו. חזרנו למקום שבו אכלנו לפני כשנה וחצי (ויצאנו מרוצים) - מסעדת מוסקט במרכז המסחרי ברחוב ברודצקי ברמת אביב, מסעדה ותיקה ששכנה בעבר בצמוד לחנות גדולה במושב אודים.

התקשרתי ביום רביעי למסעדה להזמין מקום ליום שישי, ושאלתי אם התפריט זהה לתפריט שהיה בפעם הקודמת שאכלנו במסעדה, ב-31.1.20 (ראו בסיום את הביקורת שכתבתי אז). קיבלתי תשובה שלתפריט נוספו מנות עם עוף, שלא היו בעבר.

לא הייתי מודע שהמסעדה נסגרת בשעה 15:00 ביום שישי, אם כי זה לא הפריע לנו, כי הגענו ב-13:35. כמו בפעם הקודמת שאכלנו במסעדה - ישבנו גם הפעם בחצר המסעדה (שצמודה לחצר של M25). בפעם הקודמת סעדנו שם בחורף, כשהחצר היתה מקורה. הפעם היא היתה פתוחה, אין ספק שזה יותר נעים. יש מאווררים, ולא הרגשנו שחם. המסעדה לא היתה מלאה. כשהגענו למקום לא היה קל למצוא חניה בחניה של המרכז המסחרי, אבל "הסתדרנו".

קפה מוסקט - פוקצ'ה (מגיעה עם שמן זית וחומץ בלסמי)

הציון של המסעדה בגוגל גבוה – 4.5 יחסית. נתתי לה בביקורת הקודמת (שפרסמתי בגוגל) ציון מקסימלי של 5 כוכבים. הפעם הייתי נותן לה 4 כוכבים. אני לא חושב שהאוכל נהיה פחות טעים, אבל קצת התאכזבתי שכל מנות העוף שנוספו לתפריט מתוקות (אמרתי את זה לחגית, בעלת המקום החביבה, שהודתה שלא חשבה על הענין עד כה). בנוסף "לא התרגשתי" ממנת הסלמון שהזמנתי, שהגיעה בתחילה בלי התוספת (כמובן שקיבלתי התנצלות על כך). למען ההגינות אומר ששאר בני המשפחה שסעדו איתי היום היו מרוצים מהמנות שקיבלו.

כמו שציינתי כבר, על התפריט הותיק של המסעדה נוספו מנות עוף חדשות. המנות הותיקות כוללות בעיקר קדירות עם ירקות וקטניות/אורז, מרק, קישים, סלטים וטוסטים/סנדויצ'ים (אני חושב שיש גם ארוחות בוקר). ניכרת ההשתדלות של בישול בריא יחסית, עם רכיבים טובים וטריים.

השירות בסדר, אם כי כאמור קיבלתי בתחילה את מנת הסלמון שלי בלי התוספת (ירקות מבושלים).

לסלמון ולכריך השניצל מצורף סלט ירוק עם שבבי גזר.

מה הזמנו לאכול?

פוקצ'ה (מגיעה עם שמן זית ובלסמי) – 24 שקל. ראו תמונה.

הפוקצ'ה מגיעה טריה וחמה, מקמח לבן, עם רוזמרין פזור עליה. אותי היא לא הלהיבה, אבל שאר בני המשפחה היו מרוצים ממנה.

סלט פנצנלה – 48 שקל. ראו תמונה.

בסלט יש גם גמבה וגבינת עיזים – 2 רכיבים שאני לא אוהב במיוחד. אבל אשתי, שהזמינה את המנה – היתה מרוצה ממנה.

קפה מוסקט - כריך שניצל

פילה סלמון ברוטב טריאקי – 84 שקל. ראו תמונה.

בני הצעיר היה מרוצה מהמנה, שהוגשה לבקשתו עם פירה חלבי.

פילה סלמון ברוטב חמאה ושום – 84 שקל.

המנה מוגשת עם ירקות מאודים – שעועית ירוקה, אפונה וכרובית. למרות החמאה והשום – מדובר במנה "בריאה" יחסית. אבל חסרה לי "ההתרגשות" מהמנה, שהיתה בסדר בסך הכל, ובכמות יפה.

כריך שניצל – 57 שקל. ראו תמונה.

בני האמצעי היה מרוצה מהמנה. טעמתי ממנה ואני חושב שהיא בסדר גמור, וגדולה יחסית.

סה"כ ל-4 סועדים – 297 שקל, לפני שירות.

קפה מוסקט - סלט פנצנלה

במקום קינוח אכלנו גלידה ושתינו קפה בגלידה הסיציליאנית הסמוכה. קנינו הביתה עוגה ופשטידת תרד (טובה) במאפיית "לחמים" הסמוכה, שגם היא במרכז המסחרי של רמת אביב.

לסיכום - נהננו מאוד, אווירה מאוד נעימה וניכרת ההשתדלות של בישול בריא יחסית, עם רכיבים טובים וטריים השירות בסדר גמור.

הכותב:

עופר דורון - הגורמטולוג, בעל עמוד פייסבוק של ביקורת מסעדות, תוכלו לקרוא עוד ביקורות של הגורמטולוג בעמוד הפייסבוק: