מסעדת ים 7, חווית דגים נהדרת בחוף הרצליה

טיול אחרי קורונה שמח לארח עוד ביקורת מסעדות של הגורמטולוג. והפעם מסעדת ים 7, מסעדת דגים (אבל לא רק) במיקום מצויין בחוף אכדיה בהרצליה, עם נוף מדהים לים ואוכל טעים, במחיר מעל הממוצע.

טיול אחרי קורונה, מסעדת ים 7, פיש אנד צ'יפס (בטטה)

כתובת : רמת ים 122, הרצליה

טלפון : 09-956-6950

תפריט: לתפריט לחצו כאן

טיול אחרי קורונה, מסעדת ים 7, מעורב דגים ירושלמי
*מסעדת ים 7 ממוקמת על חוף ימה של הרצליה, בטיילת דן אכדיה ומציעה אווירת חופש אלגנטית ונוף עוצר נשימה של הים. המסעדה בבעלותם של המסעדן הוותיק דני איתן, אודי גזית ושחף כץ מבוססת על מטבח ים תיכוני, עם קריצה למטבחי המזרח הרחוק ומעניקה שילוב מושלם בין בילוי איכותי לחוויה קולינארית.

*מתוך אתר הבית של ים 7.

טיול אחרי קורונה, מסעדת ים 7, פסטה סלומון

די נדיר שאנחנו אוכלים במסעדה פעם ראשונה, ועוד במסעדה שעברנו לידה הרבה פעמים בעבר. היום זה קרה – אכלנו במסעדת ים 7, שנמצאת בין מלון אכדיה וחוף אכדיה, משקיפה על החוף. הלכנו לאכול שם בעיקר כי רצינו להשתמש שם במתנות יום הולדת שקיבלנו - Buymeמסעדות . בסוף התברר שהמסעדה הזו לא כלולה בסוג ה-Buymeשלנו....למרות זאת לא הצטערנו שאכלנו שם, אם כי יצאנו במחיר די גבוה - היינו 6 סועדים, ויצאנו עם 683 שקל, לפני שירות. האמת שעד כה לא אכלנו שם, גם מפני שאשתי פחות אוהבת מסעדות דגים, וגם מאחר וחשבנו שזו מסעדה מאוד יקרה (ראינו שם בזמנו את ישראל מקוב מנכ"ל טבע סועד עם משפחתו).זו אכן מסעדה יקרה יחסית לרוב המסעדות בהן אנו אוכלים בדר"כ, אבל זו לא מסעדה מאוד יקרה, במיוחד בהתחשב בזה שהיא מסעדה ברמה, עם נוף ישיר ומלא לים.

טיול אחרי קורונה, מסעדת ים 7, דג נא (קרפצ'יו)

מזג האויר היה סגרירי, אז כל הסועדים ישבו בתוך המסעדה (יש גם מקום לשבת בחוץ). מרוב השולחנות בתוך המסעדה יש נוף לים. אפשר לחנות במגרש חניה בתשלום שצמוד למסעדה (ממנו יש הליכה של כ-2 דקות עד המסעדה). לחלופין - אפשר לחנות בכחול לבן באיזור, או במגרש כורכר חינמי במרחק של כ-300 מטר משם (בפינה של רח' וינגייט). כמובן שלא מדובר במסעדה כשרה, כך שלמרות שפסח כל המנות הוגשו כרגיל.

טיול אחרי קורונה, מסעדת ים 7, סלט ירקות ים תיכוני

מה הזמנו לאכול?

דג נא (קרפצ'יו) – 68 שקל – ראו תמונה

מעורב דגים ירושלמי – 58 שקל – ראו תמונה (במנה תופסת רק כחצי מהצלחת...)

סלט ירקות ים תיכוני – 58 שקל– ראו תמונה

לחם הבית (פוקצ'ה) – 24 שקל

איקרא – 31 שקל

קלמרי על הפלנצ'ה – 66 שקל– ראו תמונה (צלחת עגולה גדולה וקעורה)

2 פיש אנד צ'יפס (בטטה) – 88 שקל כ"